.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه :
اقتصاد مقاومتی تنها با جهاد عمومی امکان پذیر است
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیازمند عزم ملی، جهاد عمومی و فرهنگ همگانی است.

وی افزود: رمز پیروزی و موفقیت هر جامعه ای در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌های روزمره در جامعه دینی با عزم ملی و اراده عمومی قابلیت اجرایی شدن دارد.

طبرسی با بیان اینکه اتکای کشور به اقتصاد تک محصولی نفت سبب تحقق اهداف اقتصادی و شکوفایی اقتصادی در جامعه نمی‌شود، افزود: فروش نفت سبب ایجاد اقتصاد دولتی شده است.

وی با اعلام اینکه اقتصاد ایران نباید صرفا به نفت و انرژی وابسته شود، گفت: دلیل فقر و نداری بسیاری از مردم ایران نسبت به سایر کشورها به دلیل بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی داخلی بوده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمن از طریق تحریم اقتصادی می‌خواهد ملت را از پا درآورد، افزود: دولت و ملت باید عزم جانانه ملی و اراده عمومی برای تحقق منویات نوروزی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل داشته باشند.

طبرسی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران رژیم ستم شاهی دارای یک ارتش فروپاشیده و نابود شده بوده است، گفت: ملت ایران با وحدت کلمه، 8 سال دفاع مقدس را فتح کرده و اکنون با گذشت 37 سال با اتکای به ولایت مطلقه فقیه به درجات عالی در حوزه انقلاب اسلامی نائل آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، افزود: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند.

وی با اشاره به اهمیت ماه رجب در تقوای الهی، گفت: در ماه رجب باید انسان در حد توان به استغفار و توبه بپردازد.

طبرسی با اشاره به اینکه مومنان در ماه رجب به توبه، خودسازی، استغفار دعوت می‌شوند، افزود: امیدواریم مومنان از برکات و فیوضات ماه رجب استفاده کنند.

خطیب نمازجمعه مرکز استان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان با دعوت مومنان به تقوای الهی، افزود: این نیروی معنوی، ارزشی، بازدارنده و سازنده باید در بین آحاد مومنان جامعه ساری و جاری شود.

وی با گرامی‌داشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهدای اسلام و نیروهای مسلح برای ایران اسلامی، عزت، اقتدار، پیروزی و ابهت آورده و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

طبرسی با تقدیر از خدمات موثر نیروهای مسلح در دوران انقلاب و دفاع مقدس، افزود: ارتش اسلامی و سپاه مردمی توانستند با اتحاد بین مردم، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را برای جهانیان به ارمغان بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رئیس جمهور ایران در اجلاس اخیر در کشور ترکیه، گفت: رئیس جمهور ایران مقتدرانه و جانانه و نیرومند و مستند در بین کشورهای استکباری، به دشمنان هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به ارتش، سپاه و نیروهای مسلح خود افتخار کرده که عزت، قدرت، ابهت، منزلت را بعد از خدا و رهبری به ملت ایران ارزانی کردند، تصریح کرد: نمایش موشک‌های پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب خرسندی ملت‌هایی بوده که از آمریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان دردناک است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز ایام اعتکاف، افزود: ملت مسلمان ایران شیعه مولای متقیان علی (ع) بوده و با اتخاذ تصمیم شیعیانه با امام شیعیان خود پیمان بسته و در جهت زدودن دل و روح انسان از دروغ، ریا و تزویر گام بردارند.

وی تاکید کرد: سیره علوی و حسینی باید در ایام اعتکاف و ماه رجب بین مومنان الهی ترویج شود و خود را آماده ماه ضیافت الهی کنیم.

طبرسی با اشاره به آغاز ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران از سال‌های اخیر، از دولتمردان خواست تا پارک موزه دفاع مقدس استان را در اسرع وقت بهره‌برداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.